بی تردید قاتلان سردار قاسم سلیمانی خود را در تاریخ برملاء کرده اند ، شما کسی را کشتید که تمام عمر خود را صرف تروریست ها در عراق و سوریه و همه جای دنیا می کند . او یک استراتژیستی است که همه استراتژی های تروریست ها را از بین برده بود . ولی قاسم سلیمانی در نهایت توسط کسانی به شهادت میرسد که به واقع تروریست هستند .

بی تردید قاتلان سردار قاسم سلیمانی خود را در تاریخ برملاء کرده اند ، شما کسی را کشتید که تمام عمر خود را صرف تروریست ها در عراق و سوریه و همه جای دنیا می کند . او یک استراتژیستی است که  همه استراتژی های تروریست ها را از بین برده بود .  ولی قاسم سلیمانی در نهایت توسط کسانی به شهادت میرسد که به واقع تروریست هستند .

اما آنها مرتکب اشتباه فاحشی شده اند : اول اینکه خودشان را افشا کرده اند، دوم اینکه خون پاکی را روی زمین ریخته اند. شهادت سردار قاسم سلیمانی واقعاً ما را تکان داد و ما در واقع ماتم و عزا گرفتیم . یقین بدانید ، خون شهید همچنان شما را خواهد گرفت و همین اشتباه را صهیونیست ها در شهادت سید عباس موسوی انجام دادند که فکر می کردند حزب الله دیگر تمام شد ، اما در عوض حزب الله قوی تر شد. خداوند در قرآن می فرماید با یاران شیطان بجنگید زیرا تدبیر شیطان ضعیف است. اکنون هم آنها اشتباه کردند که سردار قاسم سلیمانی و همکارش ابومهدی مهندس را به قتل رساندند، ما همیشه از این مبارزان به عنوان مبارزان صلح ، امنیت یاد خواهیم کرد. بدون شک، از دست دادن آنها خلاء بزرگی ایجاد کرده است که جایگزینی آن ممکن است دشوار باشد، اما آگاهی مردم را افزایش داده است و نسل های بیشتری از مبارزان پرورش خواهد یافت . خوشحال هستیم که نمایشگاهی را می بینم که اخیراً برای بزرگداشت این شهدا و شهدای زاریا و نیجریه برگزار شده است. ما همیشه به یاد سردار قاسم سلیمانی خواهیم بود (۱۲دی)

https://www.islamicmovement.org/index.php?option=com_content&view=article&id=۴۷۷۰:end-yr-of-qaseem-soleimani&catid=۴۱:frontpage

 

کد خبر 10447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =